Gravidkampen: Förbud att googla

torsdag 18 februari 2010

Förbud att googla

Jag har infört ett förbud för mig själv. Inget googlande. Inget alls för mig just nu.
För jag bara letade mig in på sidor om missfall, utomkvedshavandeskap, hinnsäck utan foster. Det går som det går och det finns mycket som kan hända. Men inget blir bättre för att man läser en massa om det. Händer det så händer det ändå, oavsett. Men det är konstigt att det nån gång kan gå vägen, så mycket saker det finns som faktiskt kan inträffa...

5 kommentarer:

  1. Du har alldelles rätt, det är ingen idé med googlandet, jag förbjöd det mig också.
    Njut, vara glad och det ska gå vägen!!!

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig i mycket av det du skriver. Kikade lite på inläggen nedan. Jag känner mig oxå trött & idag känner jag mig lätt irriterad.

    Vi är nog i samma vecka hihi lite kul=)
    Allt kommer att gå bra ska du se.
    Jag vill inte heller läsa runt så mycket.

    Skönt att se att jag inte är ensam i min oro, tror det är ganska normalt.

    SvaraRadera
  3. Låter sunt att inte googla för mycket. Njut istället!

    SvaraRadera
  4. Rätt tänkt, själv kunde jag aldrig låta bli...

    SvaraRadera
  5. Tänk tvärtom: Varför skall det inte gå vägen för dig när så många andra lyckas. Inte googla!!!

    Kram Kix

    SvaraRadera